martes, 16 de abril de 2013

SEMANA DA DEGUSTACIÓN DE COMIDAS

Do 19 ao 22 de marzo tivemos a SEMANA DA DEGUSTACIÓN DE COMIDAS no noso cole. Cada ciclo encargábase de preparar para o resto do cole alimentos que no recreo iamos comer. 
Os nen@s de Infantil fixeron IOGUR, que podiamos acompañar de cereais ou froitos secos, os de 1º ciclo BOCATAS DE QUEIXO E MARMELO, os de 2º ciclo ENSALADAS e os de 3º ciclo BROCHETAS DE FROITAS VARIADAS.

TODO TIÑA BOA PINTA E ESTABA RIQUÍSIMO!

AGRADECER AO SUPERMERCADOS FROIZ DE TUI DA RÚA CASAL ABOY POLA SÚA COLABORACIÓN!



DEGUSTACIÓN IOGUR from ceip sobrada on Vimeo.

BOCATAS QUEIXO E MARMELO from ceip sobrada on Vimeo.

SEMANA DEGUSTACIÓN COMIDAS - ENSALADAS - 2º CICLO from ceip sobrada on Vimeo.


BROCHETAS from ceip sobrada on Vimeo.

4 comentarios:

  1. Encantoume a comida pero o que mais me gustou foi o yogur e as brochetas de fruta, e dicir que me gustou todo

    ResponderEliminar
  2. O que máis me gustou foi o iogur e o pan con queixo e marmelo, pero todo o demáis tamén estaba riquísimo

    ResponderEliminar
  3. Somos sofía y nerea de 6º y el profe de quinto nos oblliga a escribir un comentario en el blog del cole en el taller de informatica, el comentario es el siguiente: Las brocheta fueron lo mejir de la semana cultural sin duda, estaban riquisimas y además perdimos clase :)

    ResponderEliminar
  4. O que máis me gustou foi que me saltei clase e os iogures.

    ResponderEliminar