jueves, 15 de junio de 2017

DEPORTE ARTISTICO SOBRE RODAS



Chamome Laura, gústame moito patinar e por iso animeime a  entrenar nun club de patinaxe artística. O meu club chámase RIBEX  con eles aprendo e me divirto   moito,  ademais este ano probei  unha modalidade que se chama SHOW e xa conseguín algúns trofeos: 
  1. En  Redondela subindo acadando o 2º posto.
  2.  En Mos  1º posto.
  3.  Na Coruña subindo ó 2º posto
Na foto levo colgada a medalla que logrei na Coruña, unha recompensa a sesións de entrenamento durante todo o curso, fíxome moita ilusión. Invítovos a participar neste deporte porque é moi bonito, poñeredes o corpo en forma e  o pasaredes xenial co voso equipo.
A continuación vos deixo  un video dun show do meu clube, e do meu grupo, a ver se me atopades..

Vídeo actuación  grupo Ribex Pereza. Pavillón de Riazor A Coruña             video actuación club Ribex

1 comentario: